انتهاي عاشقي
دل نوشته

نایت اسکین

گر نبینمت........اگر ساده از دلم بگذری..........حرف های قلبم را جز تو به که گویم؟.................. عاشقم بمان.........که من به همین بودنت دل خوشم..........کنارم بمان که من با خیال همین دل شادم و سرزنده............با من بمان که حتی فکر نبودنت آزارم می دهد............اگر می گویم با من بمان....اگر می گویم بی تو دلگیرم.........دلیل بر آن است که عشقت به تاروپود وجودم بافته شده است.................  نمی خواهم جز تو دیگری تکیه گاههم باشد.........نمی توانم جز تو به دیگری بگویم دوستت دارم........... ............من تورا دوست می دارم.........تورا دوست میذارم و تورا دوست خواهم داشت...........این پایان کارمان نیست.........من تازه شوق پرواز را دارم.............. این را بدان عشق من که گر روزی قصد ترکم را کنی............من نیز خواهم مرد........

 نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,22:47به قلم: حميد منصوري ™